Jécsainé Szvitek Éva

Még 1992-ben édesanyám alapította az iskolát, én miután 1986-ban kozmetikus, 1989-ben pedig mesterkozmetikussá váltam, egyenes út vezetett a felé, hogy 2004-ben átvegyem az iskola vezetését. A kéz és lábápoló műkörömépítő szakmát 2001-ben sajátítottam el, így már ebben a szakmában is jelentős gyakorlatra tettem szert. Óráimon a legfontosabbnak tartom a jó hangulatot és hogy minden tanuló minden kérdésére választ kapjon, senkiben ne maradjon hiányérzet.

Bergendy Anna

1998-ban végeztem Kéz – lábápoló és műkörömépítő, Testkozmetikus szakemberként a Pedi Suli-ban. Nagy megtiszteltetés ért amikor a szakmai vezető Szvitekné Gyetvai Éva felkért a gyakorlati oktatásban való részvételre. Szívesen vállaltam, igaz nagy kihívás volt. Szeretem ezt a feladatot, minden csoport egy új kihívás. Én azóta is ebben a szakmában dolgozom, sokat tanultam az alázatról és az önuralomról, amely a mai napig biztosítja a megélhetésemet.

Erdélyi Krisztina

20 éve dolgozom a szakmában, mégis számomra a legfontosabb, hogy 12 éve a Pedi Suli oktatójaként dolgozom. A mindennapjaimban az oktatás és körömépítés szeretete, fejleszti szakmai tudásomat. Oktatóként sikereimet úgy érem el, hogy tanulóim bármely anyag használatával tökéletes körmöt építsenek, büszkén látom, hogy ” kollegáim ” szakmájukban és különböző versenyeken folyamatosan sikereket érnek el. Hiszek abban, hogy szakoktatóként is folyamatosan fejlődni kell ezért 2015-ben mestervizsgát szereztem kiváló eredménnyel.

Varga Tamás

Kémia szakos tanári végzettséggel rendelkezem. 2008 óta tanítok a szépségszakmákban alkalmazott kémiát, anyagismeretet és laboratóriumi gyakorlatot. Célom az, hogy minden egyes végzett szépészeti szakember képes legyen önállóan, tudatosan, profi hozzáállással a kezelések elvégzésére, ismerje és értelmezni tudja a különböző készítmények összetételét és hatásait a bőrre. Fontosnak tartom, hogy az órákon jó hangulatban, oldottan tanuljunk, de emellett magas színvonalú, nívós munkát végezzünk. Eleinte ez óriási kihívásnak tűnik, de végül mindig sikerül megszelidíteni az anyagismeret nevű hétfejű sárkányt. :-)))

Nyerges Tamásné

Több éve tanítom a felnőtteket az érintés jótékony hatására. A képzés folyamán átadom szakmai ismereteken felül, gyógymasszőri pályafutásom tapasztalait is. Jártasságot szereztem a természetes gyógymódok alkalmazásában. Vallom, hogy a Test és a Lélek együttes kezelése ad hosszútávú eredményeket. Gondolkodásom megoldásközpontú. Fontos számomra a szereteten, empátián és teljes figyelmen alapuló emberi kapcsolatok.

Nagy-Hódi Erika

18 éve vagyok kozmetikus és 10 éve szakoktató. Speciális területem a szakismeret és a biológia. Imádok tanítani és soha nem adom fel, hogy a tudást sőt a motivációt a kobakokba töltsem. Tanárként az ars poetica-m: nem csak a tudás fontos hanem a logika az elmélet aláfűzése, értése kell hogy szilárd legyen a kozmetikusnál!

Nagy Magdolna

2010-ben alapító tagja voltam a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Kéz-és lábápoló, műkörömépítő szakmai csoportnak, azóta is elnökségi tagja vagyok a kamarának.

2013 májusában megszereztem a Lábápoló mesterlevelet, majd októberben a Kézápoló és műkörömépítő mesterlevelet is.

2017-ben BKIK Emlékplakettet, 2018-ban BKIK oklevelet vehettem át a kamarai közéletben és a szakmai szervezetekkel folytatott munkám megbecsüléseként.

Minden napomat az pörgeti, hogy átadjam a tudást, amit magam tapasztalás révén szereztem. Imádom nézni, ahogy a fehér építőzselék árnyékos mosolyvonalat kezdenek formálni a nemrég még bizonytalanul remegő tanulókezekben, szeretem nézni a szike siklását a bőrön és mindennek az útját-módját megmutatni. Ha valakinek nem megy valami, ott vagyok és fogom (és vezetem) a kezét, ez a legtöbb szerintem, amit a tanulóimért tehetek. És ami a legfontosabb a szakmánkban: az alázat, ami nehezen ugyan, de szintén tanulható. Szóval nem kizárólag technikai tudást, de lélekformálást is tanítok, mert ha az ember fejlődni szeretne, akkor nincs lehetetlen… Mottóm: Nincs lehetetlen. (…) Ha valami lehetetlennek tűnik, akkor egyszerűen csak magyarázatot kell találni rá. (Alekszandra Marinyina)

Székely Martin

Pályakezdőként sokan félnek saját tanítási módszert kialakítani, így sokan megmaradnak a frontális oktatásnál. Feladatomnak tartom azt, hogy a diákok elégedetten hagyják el az osztálytermet, ennek oka pedig ne a tanár felkészültsége, illetve tudása, hanem a saját teljesítményük legyen. Bár, nem régóta vagyok a tanári pályán, tapasztalataim alapján mégis azt mondhatom, a tanulók nagy része önbizalomhiánnyal rendelkezik, ezért félnek magukat kifejezni angol, illetve német nyelven. Célom, hogy higgyenek magukban, hogy a nyelvet meg akarják tanulni és, hogy felfedezzenek egy teljesen új világot, amit egy nyelv szépsége tartogat számukra, ezáltal pedig fejlesztve saját személyiségüket.

Saját könyvön dolgozom, mellyel motiválni szeretnék embereket, hogy higgyenek, akarjanak és tudják azt, hogy mindent el lehet érni, ha igazán akarjuk, akárhonnan is jöttünk.

Palágyi Adrienn

A korábbi HR tanácsadói, majd a szépségszakmában eltöltött évek vezettek oda, hogy az iskolában oktatói munkámmal vállaljak segítő szerepet.

Az itt tanulók pályafutásának, vállalkozóvá válásának során mindig a vágyott „karrier álom” valóra váltása a célom. Azért dolgozom, hogy a leendő szakemberek mélyen megélhessék azt az örömteli élményt, amikor kibontakoztathatják belső adottságaikat és kincseiket. Az általam tanított tantárgyak szakmai hátterét a gyakorlatban megszerzett tapasztalataim és közgazdász agrármérnöki – HR menedzseri tanulmányaim adják.

Saját könyvön dolgozom, mellyel motiválni szeretnék embereket, hogy higgyenek, akarjanak és tudják azt, hogy mindent el lehet érni, ha igazán akarjuk, akárhonnan is jöttünk.

Maczó Ferenc

Történelem-művészettörténet szakon szereztem egyetemi diplomámat. Kutatási területem az utolsó magyar királykoronázás története. Ebből kifolyólag az MTA BTK TTI „Lendület” Szent Korona Kutatócsoport tagja vagyok. Nemrég jelent meg önálló kismonográfiám Az utolsó  magyar királykoronázás – IV. Károly király és Zita királyné koronázási ünnepsége Budapesten 1916 végén  címmel.

Elkötelezett vagyok a különfél, korszerű pedagógiai módszerek használatában. Célom, hogy a tanulók valamennyien aktívan részt vegyenek a legtöbbször csoportmunkán alapuló problémamegoldó tanítás folyamatban.

Jécsai Georgina Nóra

1992-ben Nagymamám alapította iskolánkat, így számomra a Pedi Suli nem csupán egy munkahely, bátran állíthatom, hogy az életem része, hiszen Nagymamám és Édesanyám mellett már kicsi gyermek korom óta foglalkozom az iskolával, a szépségiparral.

2013-ban lábápoló képzésen vettem részt, majd sorban kézápoló, műkörömépítő és kozmetikus lettem. 2018-ban gyógytornászként végeztem a Semmelweis Egyetemen, ahol jelenleg is folytatom tanulmányaimat podiáter szakirányú képzésen.

Számomra a legfontosabb, hogy minden tanulónk átfogó és mély tudást kapjon a szakmáról. Célom, hogy a nálunk tanult szépségipari szakemberek képviseljék mind a szépséget, mind az egészséget a vendégeik számára.