Képzési tevékenységgel kapcsolatos információk

Képzési tevékenységgel kapcsolatos információk

MINŐSÉGPOLITIKA

A minőségpolitika középtávra szóló célokat, stratégiát meghatározó dokumentum, amely megfogalmazza az érdekeltek felnőttképzéssel kapcsolatos igényei kielégítésének szükségességét és módját; kifejezi az intézmény elkötelezettségét a jogszabályi és szakmai követelmények teljesítése, a minőségirányítási rendszer, valamint a szakmai munka eredményességének folyamatos fejlesztése iránt.

A PEDI SULI Kft minőségpolitikájának alapvető célja elnyerni és megtartani az ügyfelek bizalmát, elégedettségét szolgáltatásainkkal, cégünkkel kapcsolatban. Arra törekszünk, hogy a szóban vagy írásban tett ajánlatainkat a lehető legjobb minőségben valósítsuk meg.

Stratégiánk legfontosabb célkitűzései a következők:

  •  a küldetés fontossága, megvalósításában a vezetés szerepe
  • pénzügyileg stabil működés
  • az egyedi igények megismerése és megértése, szakmai képzéseinkben a munkaerő-piaci igényekhez rugalmasan alkalmazkodó, korszerű szakmai ismereteket közvetítése,
  • a képzésben résztvevők kiinduló állapoti kompetenciájának felmérése

Minőségpolitikánk megvalósítása érdekében, mely biztosítja intézetünk fejlődését és biztosítékot nyújt partnereink által igényelt színvonal elérésére és megtartására, az alábbi célokat tűztük ki:

  • A munkánk célja olyan értékek közvetítése, melyek a képzésben résztvevők személyiségére, tanulmányi eredményeire, jövőjére pozitív hatást gyakorolnak.
  • Tartósan törekszünk arra, hogy a képzés irányát a jogi és gazdasági környezet figyelembevételével határozzuk meg.
  • Elkötelezettséget érzünk a szakmai követelmények teljesítésére, a minőségbiztosítási rendszerének és a szakmai munka eredményességének folyamatos fejlesztésére
  • A fenti értékek közvetítése a tananyagon, a személyes példamutatáson, az oktatás egészén keresztül történik.
  • Intézményünk nyitott a társadalmi és oktatáspolitikai változásokra.
  • Célunk, hogy képzéseink résztvevői kiválóan képzett tagjai legyenek a szakmának
  • A képzésben résztvevőkkel szemben magas követelményeket támasztunk, mely megfelelő hozzáállással teljesíthető
  • Az intézmény dolgozói elkötelezettek a minőségi munka, a folyamatos intézményfejlesztés, a partnerközpontú működés iránt.
  • Az Intézmény minőség iránti elkötelezettségét a Minőségbiztosítási rendszer működtetése is kifejezi és garantálja.
  • További garanciát tevékenységünk pontos dokumentálása, nyomon követésének biztosítása nyújtja.
  • Elkötelezettek vagyunk a magas színvonalú szakmai munka iránt, és szakmai tevékenységünket folyamatosan fejlesztjük.
  • Felnőttképzési intézményünket mindig a jogszabályi környezettel összhangban működtetjük.

Budapest, 2014. 12.01         Jécsainé Szvitek Éva

2019 Elégedettség mérés átlaga

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,1
2. Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 8,97
3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 8,77
4. Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,25
5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,35
6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) 8,94
7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,52
8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,45
9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,26

2018 Elégedettség mérés átlaga

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,77
2. Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 9,80
3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,77
4. Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,46
5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,35
6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) 9,59
7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,78
8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,82
9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,76

 

Képzési adatok

Lábápoló OKJ 32 815 02 E-000779/2014/A001

Kézápoló és műkörömépítő OKJ 32 815 01 E-000779/2014/A002

Gyakorló kozmetikus OKJ 52 815 02 E-000779/2014/A003

Kozmetikus OKJ 54 815 02 E-000779/2014/A004

Szépségtanácsadó  OKJ 52 815 04 E-000779/2014/A005

 

Kézápoló és műkörömépítő   2020/7   30 fő     2020.05.08   –   2020.09.11

Kozmetikus  2020/K1    33 fő     2020.04.21     –    2021. 04.06

Kézápoló és műkörömépítő   2020/6   25 fő    2020.04.16   –    2020.06.18

Lábápoló   2020 /5    27 fő 2020.03.20   –   2020.06.18

Lábápoló  2020/4  29 fő  2020.03.12   –  2020.06.18

Kézápoló és műkörömépítő   2020/3   40 fő   2020.03.12  –  2020.06.18

Szépségtanácsadó   2020/SZ3   30 fő  2020.03.08   – 2020.09.13

Szépségtanácsadó    2020/SZ2  22 fő   2020.02.19   –  2020.06.08

Szépségtanácsadó  2020/SZ1   21 fő   2020.02.19   –  2020.06.08

Kézápoló és műkörömépítő  2020/2  29 fő    2020.02.23   –  2020.11.01

Lábápoló 2020/1   30 fő   2020.01.20   –  2020.03.30

Kozmetikus  2019/K3   36  fő      2019.12.10   –   2020.12.01

Kézápoló és műkörömépítő   2019/15    40 fő    2019.12.06   –  2020.05.02

Lábápoló  2019/14   30 fő    2019.12.06    –   2020.03.21

Lábápoló 2019/13     27 fő      2019.11.28   –  2020.03.22

Kézápoló és műkörömépítő    2019/12      40 fő    2019.11.28     2020.03.12

Szépségtanácsadó  2019/SZ4    36 fő     2019.11.28    –  2020.03.09

Lábápoló 2019/11     27 fő   2019.11.04.  –   2020.01.28

Lábápoló   2019/10   26 fő           2019.09.19     –    2020.01.12

Kézápoló és műkörömépítő   2019/9        29 fő     2019.08.28    –     2019.11.28

Szépségtanácsadó   2019/SZ3  35 fő         2019.08.28    –     2019.12.04

Lábápoló  2019/8            25 fő     2019.08.26    –     2019.10.29

Kozmetikus    2019/K2 39 fő         2019.08.26    –   2020.09.14

Lábápoló  2019/6            26 fő    2019.08.23         2019.12.07

Kézápoló és műkörömépítő    2019/7       35 fő     2019.08.23         2020.01.18

Szépségtanácsadó  2019/SZ2  19 fő          2019.04.01         2019.08.27

Kézápoló és műkörömépítő  2019/5         30 fő     2019.03.25         2019.07.16

Kozmetikus   2019/K1 18 fő          2019.03.12         2020.04.21

Lábápoló  2019/4            26 fő     2019.03.02         2019.06.22

Kézápoló és műkörömépítő  2019/2         36 fő    2019.02.20         2019.05.31

Lábápoló  2019/3              15 fő   2019.02.20         2019.05.13

Lábápoló    2019/1          26 fő    2019.02.07         2019.05.19

Szépségtanácsadó   2019/SZ1  34 fő         2019.01.28         2019.06.12