Képzési tevékenységgel kapcsolatos információk

Képzési tevékenységgel kapcsolatos információk

MINŐSÉGPOLITIKA

A minőségpolitika középtávra szóló célokat, stratégiát meghatározó dokumentum, amely megfogalmazza az érdekeltek felnőttképzéssel kapcsolatos igényei kielégítésének szükségességét és módját; kifejezi az intézmény elkötelezettségét a jogszabályi és szakmai követelmények teljesítése, a minőségirányítási rendszer, valamint a szakmai munka eredményességének folyamatos fejlesztése iránt.

A PEDI SULI Kft minőségpolitikájának alapvető célja elnyerni és megtartani az ügyfelek bizalmát, elégedettségét szolgáltatásainkkal, cégünkkel kapcsolatban. Arra törekszünk, hogy a szóban vagy írásban tett ajánlatainkat a lehető legjobb minőségben valósítsuk meg.

Stratégiánk legfontosabb célkitűzései a következők:

  •  a küldetés fontossága, megvalósításában a vezetés szerepe
  • pénzügyileg stabil működés
  • az egyedi igények megismerése és megértése, szakmai képzéseinkben a munkaerő-piaci igényekhez rugalmasan alkalmazkodó, korszerű szakmai ismereteket közvetítése,
  • a képzésben résztvevők kiinduló állapoti kompetenciájának felmérése

Minőségpolitikánk megvalósítása érdekében, mely biztosítja intézetünk fejlődését és biztosítékot nyújt partnereink által igényelt színvonal elérésére és megtartására, az alábbi célokat tűztük ki:

  • A munkánk célja olyan értékek közvetítése, melyek a képzésben résztvevők személyiségére, tanulmányi eredményeire, jövőjére pozitív hatást gyakorolnak.
  • Tartósan törekszünk arra, hogy a képzés irányát a jogi és gazdasági környezet figyelembevételével határozzuk meg.
  • Elkötelezettséget érzünk a szakmai követelmények teljesítésére, a minőségbiztosítási rendszerének és a szakmai munka eredményességének folyamatos fejlesztésére
  • A fenti értékek közvetítése a tananyagon, a személyes példamutatáson, az oktatás egészén keresztül történik.
  • Intézményünk nyitott a társadalmi és oktatáspolitikai változásokra.
  • Célunk, hogy képzéseink résztvevői kiválóan képzett tagjai legyenek a szakmának
  • A képzésben résztvevőkkel szemben magas követelményeket támasztunk, mely megfelelő hozzáállással teljesíthető
  • Az intézmény dolgozói elkötelezettek a minőségi munka, a folyamatos intézményfejlesztés, a partnerközpontú működés iránt.
  • Az Intézmény minőség iránti elkötelezettségét a Minőségbiztosítási rendszer működtetése is kifejezi és garantálja.
  • További garanciát tevékenységünk pontos dokumentálása, nyomon követésének biztosítása nyújtja.
  • Elkötelezettek vagyunk a magas színvonalú szakmai munka iránt, és szakmai tevékenységünket folyamatosan fejlesztjük.
  • Felnőttképzési intézményünket mindig a jogszabályi környezettel összhangban működtetjük.

Budapest, 2014. 12.01         Jécsainé Szvitek Éva

2017 Elégedettség mérés átlaga

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,77
2. Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 9,80
3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,77
4. Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,46
5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,35
6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) 9,59
7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,78
8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,82
9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,76

2016 Elégedettség mérés átlaga

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,56
2. Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 9,63
3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,71
4. Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,17
5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,74
6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) 9,42
7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,68
8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,45
9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,85

2015 Elégedettség mérés átlaga

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,65
2. Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 9,72
3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,56
4. Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,20
5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,80
6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) 9,49
7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,58
8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,48
9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,87

2014 Elégedettség mérés átlaga

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,66
2. Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? 9,72
3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,71
4. Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? 9,27
5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,78
6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) 9,52
7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,77
8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,56
9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? 9,82

Képzési adatok

Lábápoló OKJ 32 815 02 E-000779/2014/A001

Kézápoló és műkörömépítő OKJ 32 815 01 E-000779/2014/A002

Gyakorló kozmetikus OKJ 52 815 02 E-000779/2014/A003

Kozmetikus OKJ 54 815 02 E-000779/2014/A004

2018.03.06 Kozmetikus Létszám: 22 fő Vizsgára bocsátott: folyamatban
2018.02.15 Kézápoló és műkörömépítő Létszám: 20 fő Vizsgára bocsátott: folyamatban
2018. 02.13. Lábápoló Létszám: 26 fő Vizsgára bocsátott: 24 fő Vizsgaátlag: 4.57
2018.01.27 Kézápoló és műkörömépítő Létszám: 22 fő Vizsgára bocsátott: folyamatban
2018.01.26 Lábápoló Létszám: 26 fő Vizsgára bocsátott: folyamatban
2017.11.14. Kézápoló és műkörömépítő Létszám: 15 fő Vizsgára bocsátott: 10 fő Vizsgaátlag: 3,6
2017.11.13. Lábápoló Létszám: 21 fő Vizsgára bocsátott: 16 fő Vizsgaátlag: 3,38
2017.08.30. Kézápoló és műkörömépítő Létszám: 14 fő Vizsgára bocsátott: 13 fő Vizsgaátlag: 4.
2017.08.28. Lábápoló Létszám. 25 fő Vizsgára bocsátott: 19 fő Vizsga átlag: 4
2017.08.28. Kozmetikus Létszám: 23 fő Vizsgára bocsátott: folyamatban
2017.08.25. Lábápoló Létszám: 26 fő Vizsgára bocsátott: 22 fő Vizsgaátlag: 3,59
2017.08.25. Kézápoló és műkörömépítő Létszám: 18 fő Vizsgára bocsátott: folyamatban
2017.03.24. Kézápoló és műkörömépítő Létszám: 23 fő Vizsgára bocsátott: 17 fő Vizsga átlag: 2,82
2017. 03.23. Lábápoló Létszám: 16 fő Vizsgára bocsátott: 16 fő Vizsga átlag: 3,38
2017. 03. 07 Kozmetikus Létszám: 39 fő Vizsgára bocsátott: folyamatban
2017. 01 21 Kézápoló és műkörömépítő Létszám: 19 fő Vizsgára bocsátott: 17 fő Vizsga átlag: 4,18
2017.01.21 Lábápoló Létszám: 26 fő Vizsgára bocsátott: 25 fő Vizsga átlag: 3,96
2016.12.02 Kézápoló és műkörömépítő Létszám: 15 fő Vizsgára bocsátott: 13 fő Vizsga átlag: 3
2016. 11.28. Lábápoló Létszám: 18 fő Vizsgára bocsátott: 14 fő Vizsga átlag: 3,92
2016.10.31. Kozmetikus Létszám: 20 fő Vizsgára bocsátott: 18 fő Vizsga átlag: 4
2016.10.25. Kozmetikus Létszám: 18 fő Vizsgára bocsátott: 17 fő Vizsga átlag: 3,94
2016.09.23. Kézápoló és műkörömépítő Létszám: 13 fő Vizsgára bocsátott: 10 fő Vizsga átlag: 3,67
2016.08.29. Gyakorló kozmetikus Létszám: 23 fő Vizsgára bocsátott: 22 fő
2016.08.29. Kézápoló és műkörömépítő Létszám. 19 fő Vizsgára bocsátott: 15 fő Vizsga átlag: 4,1
2016.08.31. Lábápoló Létszám: 13 fő Vizsgára bocsátott: 9 fő Vizsga átlag: 3
2016.08.26. Lábápoló Létszám: 17 fő Vizsgára bocsátott: 15 fő Vizsga átlag: 4,27
2016.08.15. Kozmetikus Létszám: 29 fő Vizsgára bocsátott: 28 fő Vizsga átlag: 4,11
2016.04.28 Kézápoló és műkörömépítő Létszám: 17 fő Vizsgára bocsátott: 13 fő Vizsga átlag: 3,93
2016.04.28. Lábápoló Létszám: 13 fő Vizsgára bocsátott: 13 fő Vizsga átlag: 3,07
2016.03.29. Gyakorló kozmetikus Létszám: 20 fő Vizsgára bocsátott: 15 fő
2016.03.02. Kézápoló és műkörömépítő Létszám: 25 fő Vizsgára bocsátott: 17 fő Vizsga átlag: 3,3
2016.03.02. Lábápoló Létszám: 12 fő Vizsgára bocsátott: 11 fő Vizsga átlag: 3,8
2016.02.16. Kozmetikus Létszám: 13 fő Vizsgára bocsátott: 12 fő Vizsga átlag: 4,16
2016.02.12. Kézápoló és műkörömépítő Létszám: 13 fő Vizsgára bocsátott: 10 fő Vizsga átlag: 4
2016.02.12. Lábápoló Létszám: 25 fő Vizsgára bocsátott: 24 fő Vizsga átlag: 3,5